אפליקציה להזמנת מגרשי ספורט

אפליקציה להזמנת מגרשי ספורט

האפליקציה שמאחדת את כל סוגי הספורט בישראל

רבים כבר יודעים – אפליקציית Lazuz היא שם נרדף לאפליקציה להזמנת מגרשי ספורט. האפליקציה נתנה מענה לצורך קיים ופתרה את בעיית המכשולים הטכניים העולים בעת הזמנת מגרש. בזאת היא פרצה את הדרך להזמנת מגרשים בצורה מקוונת, מהירה ונוחה בישראל.

אנו שמחים לבשר שהזמנת מגרש אונליין דרך אפליקציית Lazuz זו הדרך הסטנדרטית והעדיפה על שחקנים רבים. כיום יש באפליקציה מעל 40,000 משתמשים שנהנים ממנה, והמספרים גדלים מדי יום.

פיתוח האפליקציה והנגשת מגרשי הטניס ומגרשי הספורט הפכה את החיים לקלים יותר. זה מקל לא רק על המשתמשים המזמינים מגרש ספורט, אלא גם על מנהלי המגרשים, עמותות, עיריות, מתנ"סים ועוד – אשר נהנים ממערכת ניהול נוחה ויעילה. השימוש במערכת הניהול שלנו אף יצרה עבורם גידול משמעותי בהכנסות.

עם מערכת הניהול של LAZUZ תיהנו מניהול המרכז בחוכמה וביעילות מכל מקום ובכל שעה, עם תמיכה והיענות לצרכים שלכם ובכך תחסכו המון זמן וכסף.

מרכזים ומועדוני טניס שמתחברים לשירות שאנו נותנים, נחשפים לקהל חדש שפוקד את מגרשי הספורט שיש להם להציע. בכך הלקוח נהנה מאפליקציה קלה ופשוטה לשימוש, דרכה הוא משלם עבור השעה שהוא הזמין, ללא צורך בתיאום טלפוני מול מועדון הספורט. כך יוצא שמנהלי מרכזי הספורט נהנים מהכנסה נוספת וממערכת ניהול ידידותית לניהול יעיל של מתחמי ספורט.

מיותר לציין שאפליקציית Lazuz להזמנת מגרשי ספורט – היא האפליקציה המובילה להזמנת מגרשים ונותנת כיום שירות למאות מתקני ספורט, מרכזי טניס ומתחמי ספורט בארץ.

Facebook
Twitter
LinkedIn

מאמרים נוספים

הזמנת מגרשי כדורגל וטניס

הנגשת מגרשי ספורט לתושבים בישראל ישנם לא מעט מגרשי כדורגל ומגרשי טניס חינמיים שמנוהלים ע״י עיריות, מועצות ומתנ"סים. מהיום, בזכות אפליקציית Lazuz – הזמנת מגרשי כדורגל וטניס מעולם

קרא עוד »