כל מה שרציתם לשאול

כן, אנו משתמשים בכל הטכנולוגיות הנדרשות ע״י חברות האשראי .

תקן ה-PCI Level I שאימצה lazuz מגדיר את הדרך הטובה ביותר להגן על נתוני הלקוחות בדרכם מרגע החיוב ועד לחברת האשראי. חברות האשראי דורשות מכל עסק המבצע חיובי אשראי לעמוד בתקן PCI, ואנו עומדים בתקן זה.

ביטול הזמנה דרך האפליקציה בזמן הביטול, מבטל אוטומטית את העסקה.

ייתכן ותראו בחברת האשראי את המסגרת שנתפסה, תוך מספר ימים המסגרת תשתחרר ואיתה גם החיוב.

לא, אנו שומרים על פרטיות הלקוחות ולא מעבירים פרטים, אנו רק מציגים את שמכם במועדון כפי שנרשמתם באפליקציה בזמן הרישום.

המועדון יכול ליצור אתכם קשר במידת הצורך דרך המרכזיה שלנו, מבלי שמספרכם יוצג. בכדי להגן על פרטיותכם מפרסום.

נכנסים לאפליקציה לדף המועדון ויוצרים קשר עם הנהלת המועדון לקבלת זיכוי למימוש ההזמנה במועד אחר.

את הכרטיסייה תוכלו לממש אך ורק במועדון שזיכה אתכם . תחת קטגוריית כרטיסיות.

נכנסים באפליקציה לדף המועדון ויוצרים קשר עם מנהל המועדון .

את הטלפון תמצאו תחת המילה מידע נוסף, במידה ומנהל המועדון לא עונה יש ליצור קשר עם lazuz בטלפון 054-546620880.

במידה ולא מצאנו פתרון מידי אנו נזכה את חשבונכם ונבטל את החיוב ובנוסף תקבלו פיצוי למימוש במועדון בגובה ההזמנה.

אנו מאפשרים במקרים חריגים למנהלי מועדונים לבטל הזמנה באופן חד צדדי או לשנות מגרש בנסיבות הנכונות, גשם, שיפוץ, סגירת כבישים וכו׳.

יחד עם זאת אתם תקבלו הודעת פוש לנייד, מייל שמודיע על הביטול ובמקרים מסוימים שיחת טלפון.

אנו ממליצים לבדוק בהודעות והתראות באפליקציה לפני יציאה לדרך.

 

אנו מבינים שהחיים דינמיים ומאפשרים הארכה חד פעמית של 6 חודשים מרגע תום התוקף של הכרטיסייה.

ראשית נשמח לקבל משוב על המועדון והיחס ועל כן פיתחנו דירוג מועדון באפליקציה עם השאלה

כיצד הייתה החוויה הכללית שלך מהמועדון.

כל שותף חתום בחוזה מאוד ברור עם תנאים בכל הקשור לביטול הזמנה, יחס וכו׳.

אין אנו אחראים על מנהלי המועדונים או מי מטעמם אך אנו שומרים לעצמנו את הזכות להפסקת עבודה עם שותף.

יש לפנות למועדון שבו קרה המקרה, כל מועדון מחזיק ברשותו ביטוח מקצועי  למקרים כאלו.

המועדון מתחייב עבורכם לשמור את המגרש וכך גם אתם מנהלים מולו את התחייבות ההזמנה, לכל מועדון יש את התנאים שלו למספר השעות שניתן לבטל לפני ההשכרה, תנאי ההזמנה מוצגים בסיכום ההזמנה שלכם.

יש לפנות אלינו למייל info@lazuz.co.il עם בקשה מסודרת הכוללת: שם, מספר טלפון, תאריך רכישה ושם המועדון.

במידה ולא עבר 14 ימים אנו נבטל את העסקה ונחזיר לכם את כספכם לכרטיס ממנו נרכשה הכרטיסיה ללא דמי ביטול.

אנו נשמח לשותף נוסף שמעוניין לחשוף את המועדון לעשרות אלפי הלקוחות שלנו .

יוצרים קשר למייל info@lazuz.co.il

נשמח לקבל הצעות ייעול למייל info@lazuz.co.il נשקול ונבדוק אותה עם המפתחים של האפליקציה.