הזמנת מגרשי ספורט אונליין

הזמנת מגרשי ספורט אונליין

הזמנת מגרש ספורט מעולם לא היתה קלה יותר

בעזרת אפליקציית "לזוז" – הזמנת מגרשי ספורט אונליין, הנגשנו את מגרשי הטניס והספורט ברוב חלקי הארץ בצורה פשוטה ויעילה.

מגרשי הספורט כדוגמת מגרשי טניס, מגרשי כדורגל, מגרשי כדורסל, מגרשי פאדל ומגרשי סקוואש מונגשים באמצעות אפליקציה חינמית. האפליקציה נועדה להקל עלינו את החיים.

בעבר, על מנת להזמין מגרש ספורט היה צורך להתקשר למועדונים שונים, להמתין למענה, לנסות לקבוע יום ושעה, להתאכזב כשזה לא תאם לזמנים שלנו ובקיצור – פרוצדורה מתישה שמוציאה את הכיף מכל העניין.

על מנת להציע פיתרון חלופי פיתחנו את אפליקציית לזוז – הבית של חובבי משחקי הספורט בישראל. דרך האפליקציה תוכלו לראות מגוון רחב של מגרשי ספורט שונים – טניס, כדורגל, כדורסל, פאדל ועוד, הנמצאים ברחבי הארץ.

באמצעות שלוש לחיצות תוכלו לבחור מגרש ספורט במיקום ובשעה המועדפים עליכם, לקבל אישור וזהו – נשאר לכם רק להגיע למגרש ולהנות.

כמו כן דאגנו עבורכם שגם הכניסה למגרש תהיה פשוטה וקלה – ולשם כך פיתחנו טכנולוגיה הנקראת "שער חכם". כאשר שחקנים מזמינים מגרש באפליקציה ניתנת להם גישה ישירה למגרש המוזמן ובלחיצת כפתור הם פותחים את השער. זה קל לשימוש גם לשחקנים וגם למנהלי מועדון, מה שאומר יותר זמן והנאה על המגרש לכולם!

Facebook
Twitter
LinkedIn

מאמרים נוספים

הזמנת מגרשי כדורגל וטניס

הנגשת מגרשי ספורט לתושבים בישראל ישנם לא מעט מגרשי כדורגל ומגרשי טניס חינמיים שמנוהלים ע״י עיריות, מועצות ומתנ"סים. מהיום, בזכות אפליקציית Lazuz – הזמנת מגרשי כדורגל וטניס מעולם

קרא עוד »